Pages

Followers

2011/05/08

asyik kene marah...:(

jumaat semalam aku assist doktor syakir...die ni m.o...haha..h.o tahan lg..ni berlagak nak assist m.o..aku kene marah,..hehehe...cuak gak..doktor tu stail cakap slow...aku buat apa dia minta...tapi die soal balik aku tersalah cakap..huhuhu..that y kene marah...malu tu xda la coz perkara biase...pastu ak terus choww...

hari ni lak 1st day kat 4A UROLOGI..staff nurse 2 org..student 3 org..patient sorang...mau tergelak aku...
tp gua kene marah sama sister free hair...aku ase sume oang knl die...sister from h.d.w tukar i.c.u....dah tua nampak uban dah tapi still xmau pakai tudung...ahhh lantak die la...yang aku geram die nak marah staff die tapi tetibe marah aku n kak fiza...tension...orang len sabtu ahad relax kat umah...aku jadi ape kat hospital???? jadi student nurse la...tapi aku redha la...doakan aku berjaya...

1 comment: