Pages

Followers

2011/11/27

tagged

kehidupan aku hari so far not bad.. sometimes boring la jugak.. tapi semua ni akan berakhir x lama lagi.. insyaallah.. sebenarnya semalam aku insomnia.. pas subuh baru aku ley tidor.. 1 more.. ayah encik aa masuk i.c.u sebab s.o.b, aku harap dipanjangkan umur.. sama2 lah kita mendoakan beliau..

My SIMPLE QUESTIONS :

1. Korang tengah buat apa?
2. Harini dah makan berapa kali?
3. Lokasi korang sekarang?
4. Lagu apa yang korang tengah dengar?
5. Di suatu sudut seseorang sedang?
6. Terjaga dari tidur korang buat apa?
7. Harini korang sakit hati dengan?
8. Ada telefon makayah tak harini?
9. BFF korang yang paling sengal?
10. Korang nak buat apa lepas update blog neh?
11. Adakah korang bahagia dengan LIFE korang sekarang?

answer for http://kerongsangpatah.blogspot.com/

1. aku tengah layan citer kat tonton.
2. nasi 1x.
3. kuantan.
4. tentang dhia by adiputra.
5. melihat aku. (ak xfham yg ni)
6. tengok hp. tgk jam kul berapa.
7. adalah sorang manusia tul, cam sial jer.. xpe mak aku bg duit tuk belanja dia.
8. ada kul 8 pg tadi tanya khabar then bgth sal ayah encik aa aku msk i.c.u.
9. bff?? sengal?? encik aa aku la.
10. nak study la tira. hang da berjaya. aku bkn rezeki lg. doakan aku yer. amin
11. no komen. i.allah aku akan bahagia bila dah pass. ko tau la kan?? then getting married..haha

No comments:

Post a Comment